loading...
اس ام اس جديد-اس ام اس خنده دار-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس سركاري-اس ام اس تنهایی-اس ام اس دلتنگی-اس ام اس عربي-اس ام اس كردي-
mani m4 بازدید : 11 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

۱۸۲۲۳

سلام و احوال پرسی مردان و زنان در خیابان:
مردان:سلااااام آقا مهدی ، به علیک سلام ممد آقا،چاکرم.
زنان :سلام شهناز خانوم. حال شما خوبه؟خانواده خوبن؟بچه‌هات همه خوبن؟پسرت کی انشاالله عروسیشه؟راستی دخترت زایمان کرد؟ شنیدم نوه بزرگت دانشگاه قبول شده!! تا یادم نرفته شما که عازم کربلا هستید برای ما هم دعا کنید، یادتون نره و……
واااااااااااای بابا بی خیال….
تازه نوبت به دومی‌نرسیده که جواب بده!!!!!!

۱۸۲۲۲

آقا من خودم دخترم اما از وقتی واکنش دوستمو تو کوچه خیابون در برابر گربه و متلک پسرارو دیدم دیدم اعتراف میکنم هر جوکی که درباره ما دخترا میسازین حقیقت محضه!!!

۱۸۲۲۱

خانوووووما شارژ ایرانسل میگیرم براتون پارک دوبــــــــــــــــــل میکنم
شارژ و شمارتونو برام بزارین
پیغامای الکی و نیمخونم
اعتماد باید ۲طرفه باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگه بخواین وب پارک دوبلمم بهتون میدم!! :دی

۱۸۲۲۰

مهربونی زنها با وزنشون نسبت مستقیم داره…
هر چی وزن زیادتر مهربونتر!!
قبول دارید؟

۱۸۲۱۹

فرق تفکرات دخترای قدیم و جدید؟
قدیم:۲ بعلاوه ۲=۴
جدید:۲ بعلاوه ۲=خدایا یعنی به عشقم میرسم؟
بعد خواستگار میاد میگن فعلا قصد ادامه تحصیل داریم
آخه دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو؟

۱۸۲۱۸

سر کلاس روان شناسی استاد داره در مورد تاثیر عوامل ماورایی روی زندگی حرف می زنه دختره جلو این همه پسر می گه استاد شما بخت هم باز می کنید .
هیچی دیگه می خواستم برم خود کشی کنم گفتم اول برای شما تعریف کنم بعد….. حلالم کنید!!!

۱۸۲۱۷

دختر ایرانی مثل برنج ایرانی میمونه
شاید قد و بالای خارجی شو نداشته باشه
ولی ی عطر مخصوص خودش رو داره
ب سلامتی هرچی دختره ایرونیه!!!

۱۸۲۱۶

یه روز به یه دختره پیشنهاد ازدواج دادم.
گفت برو بزرگ شو بیا زنت میشم.
رفتم بزرگ شدم.
گفت خوب حالا که بزرگ شدی بیا زنت میشم.
گفتم مگه عقلم کمه؟دارم زندگیمو میکنم.
اینطور شد که اون ترشیدو بدبخت شد.و من یه عمر راحت زندگی کردم.
والاه.

۱۸۲۱۵

فرقی نمیکنه دودی که مصرف میکنی سیگار باشه یا قلیون..
اما تو اون لحظه جای خالیشو پر میکنه..
تقصیر ما نیست، میخواست باشه تا ما بودنشو بوسه بارون کنیم،نه اینکه با نبودش خاطره‌هاشو دود کنیم………………..

۱۸۲۱۴

اون دخترای قدیم بودن از سوسک میترسیدن..
الان همچین سوسکت میکنن که ودم نمی‌فهمی!

۱۸۲۱۳

اغا
چه حالی میده تو این تحریم‌ها بیان لوازم ارایشی رو تحریم کنن
یعنی صبح که اومدی بیرون کلا کشورت عوض میشن زن‌هاش
=))

۱۸۲۱۲

دختره قدش نهایت ۱۶۰سانت، وزنش ظاهرا نزدیک ۱۰۰کیلو.
اون‌وخت شغل‌ش رو زده: MODELING !!!!
احتمالن مدل آدیداس شده واسه توپ!!!!!! Big Smile))))))

۱۸۲۱۱

دیروز ۳تا دختره دبیرستانی از مدرسه داشتن بر میگشتن یکیشون اینقدر داشت حرف میزد کوله اش ازدوشش افتاد اصلا نفهمید!! برش نداشت رفت که رفت؟!!؟!؟!؟
ما هم گفتیم شاید توش بمبه فرار کردیم!!!!!!!!!!!!!!؟

۱۸۲۱۰

مشکل دخترا اینه که تو دل برو هستند ولی هضم شدنی نیستند


برچسب ها جوک زنان ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این اولینو تنهاترین سایتی در ایران هست که دارم در همه زمینه ها هر چی فکرشو بکنی داخلش قرار میدهم که هموطنان ایرانی 100سایت نگردند دنبال یه چیز اینجا همه چیز میزارم.از کسب و کار اینترنتی تااااا علمی تخیلی فرهنگی هنری ورزشی فروشگاهی.سرگرمی داستان اس ام اس طنز و و و ...!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    سلام دوستان

    اينجا همه هستن

    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 60
  • بازدید کلی : 1,635