loading...
اس ام اس جديد-اس ام اس خنده دار-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس سركاري-اس ام اس تنهایی-اس ام اس دلتنگی-اس ام اس عربي-اس ام اس كردي-
mani m4 بازدید : 10 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)
یک افسانه قدیمی‌هست که میگه :
زن رو به فرشته رحمت کرد و گفت: چرا باید دیه ما نصف مردها باشد؟
فرشته رحمت مهربانانه فرمود:
اگر تو را بکشند به شوهرت هشت میلیون می‌رسد
ولی اگر او را بکشند تو صاحب شانزده میلیون می‌شوی !!!

زن خوشحال شد وخندید و گفت: خدایا حکمتت را شکر…!

/

/

قابل توجه خانوم‌هایی که می‌خوان از شر درخواست‌های دوستی آقایون خلاص شوند
فقط کافی یه عکس بدون آرایش خودتونو بزارین پروفایلتون…!

/

/

سر سفره دیدم غذا خیلی شور شده به مامان گفتم چرا اینقد غذا بی نمکه ؟
گفت اتفاقا من کلی نمک خالی کردم تو غذا
گفتم‌هاااااا !
اگه الان میگفتم غذات شوره میگفتی ما اصلا یه ماهه نمک نداریم تو خونه !
خواستم خودت اعتراف کنی!

/

/یکی هست که کتونیش مصداق بارز صلاح کشتار جمعیه

اما ما به صورت صلح آمیز با بوی گندش پشه میکشیم!

/

/اگر دین ندارید…

نه،نه، این تکراری شده ، اینو ولش کن…
چرا منو تو این موقعیت قرار می‌دین؟
چی می‌گفتم؟

آهان اگر سیبیل نمی*گذارید حداقل ابرو بر ندارید !

/

/

خدایا!خوبان را شوهر دادی.بدان را دوست پسر…نکند ما به تماشای جهان آمده ایم…

/

/اعتراف میکنم دیروز تنهایی با ماشین رفتم نون بخرم ، نون رو خریدم

اومدم سمت شاگرد نشستم
یکی دو نفر فهمیدن جریانو ! منم خواستم خیلی دیگه ضایع نشه
الکی داشبورد ماشین رو باز کردم و بستم

رفتم نشستم پشت فرمون و سریع محل رو ترک کردم

/

/

وقتی سواره ماشینیم عابر‌های پیاده خیلی بی فرهنگ به نظر میرسن ،
اما همین که پیاده هستیم ماشین‌ها خیلی بی شعورن… جریان چیه!؟

/

/یکی از بزرگترین چالش‌های زندگیم سالم بیرون آوردن

اولین برگ دستمال کاغذی از جعبشه )

/

/خدا رو شکر حساب بانکی من جوری هست که اگه رمزشو تو تلوزیون هم بگن برام مهم نیست

پاکه پاکه !!!

/

/این خرٍ درونمه که دوست داره !

وگرنه میدونی که خودم ازت متنفرم

.

.

میگن ماهی قرمز گناه داره تو تنگ نندازین…فقط ماهی قرمز آدمه؟ ماهی سفید کنار سبزی پلو.. سگه؟؟؟

.

.دوس دارم یه روز انقد پولدار بشم که وقتی رانی میخورم؛

اون تیکه آخر آناناس که ته قوطی گیر میکنه, واسم مهم نباشه.!

.

.

اگه تو موهام مثل شپش باشی، قول میدم برای موندنت تا آخر عمرم حموم نرم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این اولینو تنهاترین سایتی در ایران هست که دارم در همه زمینه ها هر چی فکرشو بکنی داخلش قرار میدهم که هموطنان ایرانی 100سایت نگردند دنبال یه چیز اینجا همه چیز میزارم.از کسب و کار اینترنتی تااااا علمی تخیلی فرهنگی هنری ورزشی فروشگاهی.سرگرمی داستان اس ام اس طنز و و و ...!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    سلام دوستان

    اينجا همه هستن

    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 84
  • بازدید کلی : 1,659