loading...
اس ام اس جديد-اس ام اس خنده دار-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس سركاري-اس ام اس تنهایی-اس ام اس دلتنگی-اس ام اس عربي-اس ام اس كردي-
mani m4 بازدید : 6 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

خانمی‌میره کتابفروشی. به فروشنده میگه آقا کتاب برتری مرد بر زن را دارید؟فروشنده نگاش میکنه میگه:ما کتابهای تخیلی نمی‌فروشیم.

.

.

حیف نون تو ماشین کنار پمپ گاز منتظر مونده بود یکی بهش میرسه میگه چرا نمیری تو صف گاز میگه منتظرم تا خلوت شه!

.

.

پاناسونیک پلوپز زده، اونم با سیستم عامل اندروید
الان اینو به مادرت بگی میگه اینو کجای دلم بزارم
ولی خوبه میتونی روش انگری بردز نصب کنی،‌
بکشی بندزای توش، ته چین مرغ درست کنی!Big Smile


.
.
اخه من نمیدونم این W چیه تو لغات این دهه ی هفتادیا و هشتادیا….. می‌نویسن baWshe , aWre ,baWba……کی مدرسه‌ها باز میشه راحت شیم.
.
.
ممنون از شرکتی که تافت مو رو ساخت من تابستونا به جای اسپری پشه کش تافت رو پشه‌ها میزنم لامصبا ۳ صوته خشک میشن
.
.
دقت کردین همیشه تو اون روزنامه‌هایی که توش سبزی میپیچن داستان‌های جنایی جالبی نوشته کههمیشه هم نصفه اس ؟؟
.
.
شام چی بپزم ؟؟؟ اولین جمله ی مامانم در حین جمع کردن سفره ی ناهار!!
.
.
دستم خورد اینترنت اکسپلورر باز شد اومدم ببندمش زد رو شونم گف میبندی اصن تو چشاش اشک جم شده بوود گفتم نه بابا میخاستم مینمایزت کنم گف مرسی و رفت.
.
.
امروز گوشی یکی رو از نزدیکان رو بدون این که بفهمه برداشتم و اسمم رو از “اسم خودم” به ” ۲۰۰۰۹۰۲۲ ” تغییر دادم. بعد با گوشی خودم این پیامک رو براش فرستادم:
” مشترک گرامی، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما، به عرض میرساند شما در قرعه کشی همراه اول به مناسبت عید سعید فطر، برنده یک دستگاه خودروی mazda 3 شده اید. ضمن عرض تبریک لطفا جهت دریافت جایزه عدد (یه عدد ده رقمی)
را به همین شماره بفرستید.
هیچکس تنها نیست. همراه اول ”
بنده خدا از ظهر تا حالا بالای بیست بار اون کد(عدد ده رقمی) رو داره برام میفرسته و من هر دفعه بهش جواب میدم:
…” مشترک گرامی‌کد ارسالی شما صحیح نمیباشد.لطفا مجددا ارسال فرمائید”
الان اسمس داده : برو گمشو همراه اول
منم اسمس دادم: مشترک گرامی‌حالا که فحش میدهید مزدا که سهل است دسته بیل هم بهتون نمیدیم
.
.
اینایی که تو فیسبوک برای تبریک تولد مینویسن HBD. اینا خیلی ادمای مهمین خیلی وقتشون کمه باید برن جوونه چند نفرو همزمان نجات بدن 
.
.
وقتی پشت آیفون میپرسی: “کیه؟”
۹۵% مردم میگن “باز کن” ، ۵% باقیمونده هم میگن :”منم” !!
.
.
چند نمونه از تیکه کلام‌های نسل بعد :.
.
.
ایشالا خیر از پروفایلت ببینی
ایشالا لایک نشده از دنیا نری جوون
ایشالا کامنت به پستت بباره
ایشالا هرچقد لایک از خدا میخوای بهت بده
ایشالا روحت با مارک زاکر برگ محشور بشه
ایشالا صد در پروفایلت هزار در پیجت لایک بخوری
ایشالا دست به هرچی میزنی لایک بشه
برای اینکه لایک نشده از دنیا نری بلند لایک کن
.
.
یه شب خونه تنها بودم , یهو صدای خنده از حیاط شنیدم , گفتم برم بیرون ببیم کیه… رفتم تو حیاط و
چند متری رفتم جلو وایسادم بازم دیدم میخنده , بازم یه خرده رفتم جلو چن دیقه وایسادم , بازم صدای
خنده اومد داشتم خودمو خراب میکردم ولی بازم رفتم جلو…
الان فهمیدین حیاطمون بزرگه یا بازم برم جلو؟؟؟!!!!!!!!!!!
.
.
گلاب رو از گل میگیرن دیگه … یعنی آبِ گل. بعد گلابی یعنی چی آخــه ؟ گــــلآبی ..
.
.
ایرانیا از میوه وسبزی هم فحش میسازن؛ گلابی : بدرد نخور . سیبزمینی : بی خاصیت , بی رگ. گیشنیز: آدم مفت خور . شلغم : گیج و مشنگ . هویج :آدم علّاف . بادمجون : معطّل . شفتالو : آدم دوست داشتنی . باقالی : تنبل … و , و , و …


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این اولینو تنهاترین سایتی در ایران هست که دارم در همه زمینه ها هر چی فکرشو بکنی داخلش قرار میدهم که هموطنان ایرانی 100سایت نگردند دنبال یه چیز اینجا همه چیز میزارم.از کسب و کار اینترنتی تااااا علمی تخیلی فرهنگی هنری ورزشی فروشگاهی.سرگرمی داستان اس ام اس طنز و و و ...!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    سلام دوستان

    اينجا همه هستن

    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 96
  • بازدید سال : 118
  • بازدید کلی : 1,693